نخستين دوره جايزه ملي "تعالي و پيشرفت"
مراسم نخستين دوره جايزه ملي" تعالي و پيشرفت" با حضور مديران اقتصادي و روساي نهادهاي اقتصادي ـ اجتماعي برگزار و به شركتهاي برگزيده، گواهي تعهد به تعالي و تقديرنامه تعالي اهدا شد...
به گزارش روابط عمومي شركت نفت پارس، در اين مراسم كه با حضور مهندس وفائي مديرعامل شركت نفت پارس و تعدادي از مديران شركت روز پنجم بهمن 1395، در دانشگاه شهيد بهشتي برگزار گرديد، به شركت نفت پارس لوح "تعهد به تعالي" اهداء گرديد.
اين خبر حاكي از آن است در راستاي استقرار الگوي تعالي سازماني در شركت نفت پارس پس از طي مراحل ارزيابي توسط ارزيابان، بررسي و در كميته علمي و داوري دبيرخانه جايزه مورد بررسي قرار گرفت بر اين اساس شركت نفت پارس موفق به دريافت لوح " تعهد به تعالي" شد.
در اين همايش رئيس شوراي سياستگذاري جايزه ملي تعالي و پيشرفت با اشاره به جايگاه بهرهوري در اسناد جمهوري اسلامي به ويژه در سياستهاي كلي اصلاح الگوي مصرف و سياستهاي كلي اقتصاد مقاومتي، نقش و اهميت نهادسازي براي تحقق اين هدف را مورد تاييد قرار داد.
گفتني است براي شركت در اين جايزه 40 شركت اعلام آمادگي كرده بودند كه از اين تعداد 34 شركت برگزيده شدند. اين همايش با همكاري دانشگاه شهيد بهشتي و انجمن علمي تعالي كسب و كار برگزار شد.
توسعه فرهنگ تعالي در حوزه سازمانها، بنيادها، موسسات و شركتها، تشويق سازمانها براي انجام عمليات خودارزيابي، ايجاد فضاي لازم براي تبادل تجربيات و دانش و دستيابي به مدل تعالي به منظور توسعه كل كشور از اهداف برگزاري اين همايش بوده است.
روابط عمومي ـ نوشين اكبري



اخبار مرتبط
-
انتخاب نفت پارس به عنوان کارفرمای سلامتمحور برتر استان تهران
شرکت نفت پارس، به عنوان کارفرمای برتر و نمونه استان تهران در پانزدهمین جشنواره کارفرمایان سلامتمحور که همزمان با سی و هفتمین جشنواره امتنان از کارگران و گروه های کار نمونه استان تهران برگزار شد، معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت. این دستاورد درخشان گواه تعهد راسخ و پیشگامی شرکت نفت پارس در ایجاد و حفظ محیطی ایمن، سالم و پویا برای تمامی کارکنان خود است.
نظر خود را در رابطه با این موضوع به اشتراک بگذارید